مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-31ورزشي

شمسایی: در تلاش هستیم تا قبل از پایان لیگ اردو برگزار کنیم/سن لیگ ما پیر است


سن لیگ ما پیر است و من با نگاهی که به سن بازیکنان لیگ داشتم متوجه شدم که جوان ترین بازیکن لیگ 27 سال دارد و به همین دلیل است که می گویم باید تغییر داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید شمسایی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: وقتی صحبت های کافی را با عزیزی خادم انجام دادم به این نتیجه رسیدیم که هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرم و در جلسه مطرح شد که من دستیار اسپانیایی داشته باشم و با نسل جدیدی کار را شروع کنیم.

وقتی نسل می خواهد عوض شود تاوان سختی دارد ولی باید پای آن بایستیم و این مساله را به صورت جدی پیگیر شدیم که از پایه شروع کنیم.

وی افزود: نسلی که تا به الان حضور داشتند بهترین نسل بودند و زحمات زیادی کشیدند ولی باید بدانیم که وقتی سن به یک جایی می رسد باید برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم که این موضوع به تیم آسیب می زند.

فردای بازی ایران با امارات جلسه کلی داریم که بتوانیم برنامه خود را تا بعد از بازی های مقدماتی که در 21 و 22 و 23 فروردین است هموار کنیم.

  سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: من واقف به این مساله بودم که به خاطر بازی های انتخابی جام جهانی و تیم ملی فدراسیون درگیر آنها می شود و نمی خواستم که آن ها را از آن فضا دور کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمسایی: در تلاش هستیم تا قبل از پایان لیگ اردو برگزار کنیم/سن لیگ ما پیر است

شمسایی: در تلاش هستیم تا قبل از پایان لیگ اردو برگزار کنیم/سن لیگ ما پیر است