مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-31اقتصادي

2 طرح آبخیزداری دهملا و ابر شاهرود دهه فجر افتتاح می شود


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از افتتاح دو طرح آبخیزداری طی دهه فجر در حوزه دهملا و ابر این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

- ، ضمن بیان اینکه دو طرح آبخیزداری دهملا و ابر شاهرود طی دهه فجر سال جاری افتتاح می شود، ابراز داشت: هدف از اجرای این گونه طرح ها کنترل رسوب و کاهش خسارت ناشی از سیلاب در مناطق روستایی است.

وی بابیان اینکه بندهای سنگ وملات حوزه ابر با حجم دو هزار و 900 متر مکعب به اتمام رسیده است، افزود: برای این طرح حدود 10 هزار و 458 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده و برای افتتاح طی دهه فجر با حضور مسئولان ارشد آماده است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از اتمام بندهای سنگ وملات حوزه دهملا با حجم سه هزار و 490 متر مکعب خبر داد و ابراز داشت: 12 هزار و 685 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در این طرح هزینه شده است تا بتواند در حفظ منابع پایه و آب نقش مهم ایفا کند.

کشاورزیان بابیان اینکه در اجرای طرح های آبخیزداری مشارکت مردم بومی منطقه نیز در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تلاش شد تا در مناطقی که مستعد هستند و طرح های آبخیزداری در آن ها به انجام رسیده گیاهان دارویی کشت شود تا از این طریق بتوان به اقتصاد مناطق روستایی نیز کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 طرح آبخیزداری دهملا و ابر شاهرود دهه فجر افتتاح می شود

2 طرح آبخیزداری دهملا و ابر شاهرود دهه فجر افتتاح می شود