مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-31پزشكي

حضور چشمگیر کودکان البرزی در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: واکسیناسیون نقش موثری در کاهش میزان مرگ ومیر ناشی از ابتلا به کووید 19 و بستری شدن مبتلایان داشته، - ایسنا/البرز معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: واکسیناسیون نقش موثری در کاهش میزان مرگ ومیر ناشی از ابتلا به کووید 19 و بستری شدن مبتلایان داشته، اما رعایت شیوه نامه های بهداشتی، همواره مورد تاکید کارشناسان و متخصصان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شهاب مستوفی روز دوشنبه 11 بهمن اعلام کرد: با گذشت دو روز از آغاز واکسیناسیون کودکان 9 تا 12 ساله در استان شاهد حضور والدین گرامی هستیم که در انجام این امر مهم و در آستانه موج جدید بیماری با واکسیناسیون فرزندان خود مسئولیت پذیری خود را در مدیریت بیماری کووید 19 به نمایش می گذارند.

مستوفی با اشاره به افزایش مراجعین سرپایی به مراکز بهداشتی درمانی استان ادامه داد: با تکمیل واکسیناسیون می توانیم موج ششم همه گیری را مهار کنیم.

رییس مرکز بهداشت استان ادامه داد: واکسیناسیون نقش موثری در کاهش میزان مرگ ومیر ناشی از ابتلا به کووید 19 و بستری شدن مبتلایان داشته، اما رعایت شیوه نامه های بهداشتی، همواره مورد تاکید کارشناسان و متخصصان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چشمگیر کودکان البرزی در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون

حضور چشمگیر کودکان البرزی در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون