مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-31سياسي

پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی در جامعه است


فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی در جامعه است، گفت: دهه فجر بخشی از تاریخ سربلندی و عزت کشور است.

- ، سردار دلاور القاصی مهر صبح دوشنبه در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام اظهار داشت: هدف و انگیزه مردم ایران از انقلاب اسلامی، نابودی ظلم، استبداد و استکبار، برپایی حکومت عدل الهی، اجرای احکام اسلامی به عنوان معروف، و جلوگیری از وابستگی به بیگانگان به عنوان منکر بود که همان انگیزه و هدف امام حسین علیه السلام از قیام عاشورا به شمار می آمد.

وی انقلاب اسلامی را منادی آزادیخواهی و استقلال طلبی در جهان و اسوه تمامی ملت های آزاده در اقصی نقاط گیتی دانست و گفت: وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه های مختلف رمز دوام و ثبات این انقلاب است که با خون هزاران شهید آبیاری شده و امروز به ثمر نشسته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پیروی از ولایت و ایستادگی و مقاومت، تنها راه دفاع از اسلام و حفظ دستاوردهای انقلاب است.

سردار القاصی مهر، پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین واقعه عصر حاضر عنوان کرد و گفت: کارکنان انتظامی تا آخرین قطره خون و با ایثار و فداکاری در کنار مردم و پشتیبان ولایت فقیه بوده و اجازه کوچک ترین تعرض به دشمنان اسلام را نخواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی در جامعه است

پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی در جامعه است