مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-31سياسي

ظرفیت مساجد و فعالان مردمی برای تقویت نهاد خانواده استفاده شود


ظرفیت مساجد و فعالان مردمی برای تقویت نهاد خانواده استفاده شود.

- ، حجت الاسلام رضا رؤیت صبح دوشنبه در کارگروه فرهنگی شورای راهبردی جمعیت استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد ملی خانواده به عنوان دبیرخانه کارگروه تخصصی ساماندهی مجموعه های مردم نهاد خانواده محور شورای عالی انقلاب فرهنگی ذیل کارگروه ملی کنترل و کاهش طلاق این بنیاد تشکیل شده است.

وی بیان کرد: وضعیت خانواده در کشور ما چندان رو به راه نیست.

تلاش های بسیاری از سوی دستگاه های دولتی، کنشگران، فعالان مردمی و … در حال رخ دادن است و جوش و خروشی صورت گرفته که آخرین آن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بود که به سرانجام رسید.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده اضافه کرد: یکی از محوری ترین اقداماتی که می شود برای افزایش ازدواج و کاهش طلاق صورت گیرد پای کارآمدن دستگاه های دولتی برای فعال سازی و توانمند سازی مساجد و فعالان مردمی است.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده افزود: از بدو تأسیس مساجد در اسلام شاهد حرکت های مؤثر مساجد و کارگزاران آن در حوزه خانواده بودیم.

وی با اظهار امیدواری از اینکه اقدامات خوب مساجد و بقاع متبرکه برای افزایش ازدواج، تحکیم خانواده و نیز کاهش طلاق با الگونمایی توسط جشنواره در سراسر کشور گسترش یابد، گفت: جشنواره آوای زندگی بستری برای ارتقای دانش و مهارت کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مساجد و فعالان مردمی برای تقویت نهاد خانواده استفاده شود

ظرفیت مساجد و فعالان مردمی برای تقویت نهاد خانواده استفاده شود