مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-31ورزشي

گلایه ورزشی های قم از تدابیر ستاد کرونا/ فعالیت آزاد در وضعیت قرمز


وضعیت قرمز کرونایی استان قم و تداوم فعالیت تمام اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده خصوصی و دولتی موجی از نگرانی را در بین شهروندان ایجاد کرده و گلایه شدید مستاجران را نیز به دنبال داشته است.

- خبرگزاری فارس از قم_ رضا جعفری: این روزها نگرانی های زیادی در بین قمی ها وجود دارد زیرا اخبار منتشر شده در خصوص کرونا در قم برای همه عجیب است، بعد از ماه ها آبی بودن، روز چهارم بهمن وضعیت قم به رنگ زرد تغییر می کند و بعد از چهار روز بدون اینکه وارد وضعیت نارنجی شود، به یک باره قرمز می شود، اما تمام اصناف فعال هستند.

 از جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا در قم خبر می رسد که اعضای حاضر در این جلسه موافق تعطیلی مجدد صنف های مختلف از جمله اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده نیستند و اعتقاد دارند که باید دستورالعمل های بهداشتی رعایت شوند تا در جلسه آینده اوضاع را بررسی کنیم.

این اتفاق موجی از نگرانی و البته گلایه شدید مستاجرین اماکن ورزشی خصوصی و دولتی فعال در استان قم را به همراه داشته و آنها معتقدند که تصمیم گیرنده های جلسه ستاد مقابله با کرونا در قم با چه دیدگاهی از وضعیت قرمز کرونا در قم خبر می دهند و مردم را به نگرانی شدید وادار می کنند اما تصمیمات آنها با شرایط موجود مطابقت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه ورزشی های قم از تدابیر ستاد کرونا/ فعالیت آزاد در وضعیت قرمز

گلایه ورزشی های قم از تدابیر ستاد کرونا/ فعالیت آزاد در وضعیت قرمز