مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-31اقتصادي

کالا با قیمت مصوب به دست مصرف کننده می رسد/ تشدید نظارت بر بازار فروش


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام بر نظارت بازار تاکید کرد و گفت: باید نظارت بر کالاهای ضروری به شکلی باشد که با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام بر نظارت بازار تاکید کرد و گفت: باید نظارت بر کالاهای ضروری به شکلی باشد که با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

علیرضا لطفی در دیدار با رییس سازمان بسیج و تاکید بر اینکه مطابق تفاهم نامه ی ما بین سازمان بسیج و معاون اول رییس جمهور؛ قرارگاه شهید امانی با محوریت نظارت بسیج بر کل فرایند تامین، تولید و توزیع شکل گرفته است، اظهار کرد: از آن جهت که موضوع در ارتباط با بازار و اصناف است، بسیج اصناف به عنوان عضو مهم این قرارگاه می تواند نقش فعال و تعیین کننده داشته باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: کمیته اجرایی قرارگاه در استان مرکب از تعزیرات حکومتی، نمایندگان اتاق های اصناف، اداره صمت، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف است پس ضروری است در این راستا همکاری خوبی بین مجموعه های بازرسی اعم از بازرسان اتاق های اصناف و دیگر نهادها در استان ایلام شکل بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح به صورت جّد نظارت بر کالاهای ضروری و مایحتاج زندگی از جمله مرغ، تخم مرغ، گوشت و خواروبار صورت گیرد تا براساس قیمت مصوب اجناس به دست مصرف کننده برسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالا با قیمت مصوب به دست مصرف کننده می رسد/ تشدید نظارت بر بازار فروش

کالا با قیمت مصوب به دست مصرف کننده می رسد/ تشدید نظارت بر بازار فروش