مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-31سياسي

لزوم آسیب شناسی هیئت های اندیشه ورز/بکارگیری افراد توانمند در اتاق های فکر


رییس هیئت اندیشه ورزی استان یزد بر لزوم آسیب شناسی هیئت های اندیشه ورز تاکید کرد و گفت: در این هیئت ها باید هم از تجربه پیشکسوتان و هم از ایده جوانان استفاده شود.

- ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در جلسه هم اندیشی هییت های اندیشه ورز بسیج با بیان اینکه یکی از ماموریت ها و فلسفه تشکیل این جلسات تصمیم گیری و تفکر برای جوانان است، اظهار داشت: بسیج مرکز رشد و بارور شدن دین، معنویت، دنیا و آخرت جوانان است.

رییس هییت اندیشه ورز بسیج استان افزود: امروز جوانان ما دارای مشکلات زیادی هستند و یکی از ماموریت های هیئت های اندیشه ورز یافتن راه حل برای رفع این مشکلات بوده و باید در این زمینه احساس مسئولیت کنیم.

وی، تفکر و وادار کردن جامعه به فکر کردن را از ماموریت های هیئت های اندیشه ورز برشمرد و بیان کرد: بر اساس آیات و روایات انواع و اقسامی برای تفکر بیان شده که همگی سبقه توحیدی دارند بنابراین تفکر در آفاق (آیات الهی)، تفکر انفاس (نگاه به خود)، تفکر در تاریخ و گذشتگان و تفکر در عمل، رفتار و افعال از اقسام تفکر هستند و تفکر در عمل نیاز جدی هییت های اندیشه ورز بوده و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

مدرسی، مهمترین وظیفه هییت های اندیشه ورز را تفکر، تدبر و تامل دانست و یادآور شد: تفکر یعنی فکر کردن درباره امور، تدبر به معنی نتیجه گرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آسیب شناسی هیئت های اندیشه ورز/بکارگیری افراد توانمند در اتاق های فکر

لزوم آسیب شناسی هیئت های اندیشه ورز/بکارگیری افراد توانمند در اتاق های فکر