مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-31سياسي

مدیر موفق باید نقشه راه داشته باشد


اقتضای یک مسئول این بوده که با برنامه حرکت کند و با نقشه باشد تا بتواند به موفقیت برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، حجت الاسلام محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در مراسم تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: مدیریت موفق آن بوده که نقشه راه داشته باشد و اقتضای یک مسئول این است که با برنامه حرکت کند و با نقشه باشد تا بتواند به موفقیت برسد.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه های مردم باید در اولویت کار مسئولان باشد، افزود: این دغدغه ها شامل مسئله معیشت با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، وضعیت جاده ها، بهداشت و درمان و خدمات اجتماعی و غیره بوده که باید با مدیریت مرتفع شود.

به گفته وی یکی از بهترین مصادیق سخنان مقام معظم رهبری در جهاد تبیین مسئولان هستند که امیدواریم  اهداف نظام را مد نظر قرار دهند و برای پیشبرد اهداف نظام گام بر داریم .

وی با اشاره به فرصت های زودگذر دوران مسئولیت تأکید کرد : آن چه در این دوران باقی می ماند آبروی دوره کاری و بهترین خدمت بدون منت است.

  به گفته وی فردی که مسئولیتی دارد به طور قطع یک جایگاه برایش ایجاد می شود و  این اعتبار و نفوذ کلام باید در راستای خدمت بهتر به مردم و بی مزد و منت انجام شود و امیدواریم همه بتوانیم منشأ خیر و برکت باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر موفق باید نقشه راه داشته باشد

مدیر موفق باید نقشه راه داشته باشد