موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-31حوادث

جزییات قتل خانوادگی در کرمانشاه/ صحنه قتل بازسازی شد


با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه، صحنه قتل خانوادگی اخیر که در آن سه عضو یک خانواده(یک مادر و دو دخترش ) توسط داماد قبلی شان به قتل رسیده بودند، - ایسنا/کرمانشاه با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه، صحنه قتل خانوادگی اخیر که در آن سه عضو یک خانواده(یک مادر و دو دخترش ) توسط داماد قبلی شان به قتل رسیده بودند، بازسازی شد.

امیرحیدر محمدی بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه در حاشیه بازسازی صحنه این قتل در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات آن پرداخت و اظهار کرد: در این پرونده، قاتل با نقشه قبلی و برنامه ریزی که از حدود یک هفته پیش از وقوع جنایت داشته، یک سلاح کلت کمری خریداری می کند.

وی افزود: از آنجایی که قاتل با خانواده رابطه فامیلی داشته و باتوجه به اینکه از همسر سابق خود که در این حادثه او را به قتل رسانده، یک فرزند مشترک داشته، بنابراین زمینه رفت و آمدش به منزل مقتولین فراهم بوده است.

بازپرس ویژه قتل تصریح کرد: در شب حادثه (هفتم بهمن) قاتل با حضور در منزل مقتولین با استفاده از آب میوه مسموم، مادر همسر، خواهر همسر و همسر سابق خود را مسموم می کند و منتظر می ماند که بیهوش و یا به خواب عمیق بروند.

وی به حضور فرزند خردسال مشترک قاتل و یکی از مقتولین در هنگام وقوع جنایت اشاره کرد و ادامه داد: قاتل بعد از حصول اطمینان از اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قتل خانوادگی در کرمانشاه/ صحنه قتل بازسازی شد

جزییات قتل خانوادگی در کرمانشاه/ صحنه قتل بازسازی شد