مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-31سياسي

عدم پذیرش درخواست های اعمال ماده 477 نافی استقلال قضات


رییس قوه قضاییه دستوراتی در رابطه با عدم پذیرش درخواست های اعمال ماده 477 که متضمن و دربرگیرنده استدلال قاضی صادرکننده رأی نباشند را صادر کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در جلسه روز دوشنبه 11 بهمن شورای عالی قوه قضاییه پیشاپیش حلول ماه پرفضیلت رجب را تبریک گفت و همه مسئولان قضایی و آحاد مردم را به غنمیت شمردن ایام این ماه پرخیر و برکت که از دروازه های ورود به ضیافت الله است، توصیه کرد.

رییس قو قضاییه همچنین با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، دهه تجدید یادها و خاطره های دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: وقوع انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در عصر سلطه دو قطب و بلوک غربی و شرقی و استیلای آنها بر همه مردم دنیا، از آیات و معجزات الهی بود که برای سیاستمداران و انسان های مدعی، قابل باور نبود اما این مهم با اتکال به خداوند و دین و اعتماد به مردم دین باور ایران اسلامی، محقق شد.

رییس عدلیه در ادامه نشست امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به سفر اخیر هیئت عالی قضایی به استان خراسان رضوی و دستاوردها و مصوبات این سفر، با تاکید بر اینکه حرف بدون عمل، خاطر مردم را مکدّر می کند، بیان داشت: همه مسئولان قضایی در حوزه ها و بخش های گوناگون که در جریان سفر به استان خراسان رضوی به شهرها و مناطق مختلف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پذیرش درخواست های اعمال ماده 477 نافی استقلال قضات

عدم پذیرش درخواست های اعمال ماده 477 نافی استقلال قضات