مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-31سياسي

قوه قضاییه برای برخورد با اصلاح طلب هتاک به اسلام و شهدا چه تصمیمی دارد؟


با توجه به اظهارات توهین آمیز هادی مهرانی نسبت به اسلام، ائمه معصومین، شهدای انقلاب و مدافعین حرم، جای این پرسش است که چرا با چنین اشخاصی برخورد لازم صورت نمی گیرد؟ - گروه سیاسی خبرگزاری فارس - اواسط ماه گذشته و در پی توهین های مداوم یک فرد به ظاهر خبرنگار با عقبه فکری اصلاح طلبی به شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش فارس من تقاضای برخورد با این فرد را از قوه قضاییه درخواست کرد.

در متن این پویش آمده است: هادی مهرانی روزنامه نگار بارها و بارها به روش های مختلف به ارزش ها و شخصیت های محبوب ارزشی توهین های زیادی کرده است و در آخرین اقدام بی شرمانه خود ، توییتی با لحن و مضمونی نامناسب علیه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نوشته است و به صورت ضمنی از فتنه گران 88 دفاع کرده است.

از قوه قضاییه درخواست می شود با برخورد قاطع خود مانع جریحه دار شدن دوباره قلوب دوستداران حاج قاسم سلیمانی و نظام اسلامی شود.

[1] اگرچه برسی توییت ها و توهین های شخص مذکور نشان از یک عقبه فکری نشأت گرفته از جریان اصلاح طلبی مخالف دین دارد، ولی فی نفسه این فرد نقش محوری و کلیدی در جریان ضد دین ندارد و عملاً نباید به گونه ای تحلیل شود که تصور شود وی یکی از مهره های اصلی جریان اصلاح طلب است، البته این جریان ازاین دست افراد کم ندارد و در گوشه و کنار، در زن و مرد و حامیان این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه برای برخورد با اصلاح طلب هتاک به اسلام و شهدا چه تصمیمی دارد؟

قوه قضاییه برای برخورد با اصلاح طلب هتاک به اسلام و شهدا چه تصمیمی دارد؟