مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-31اقتصادي

مراجعه روزانه 200 بیمار کرونایی به بیمارستان رازی/ زنگ خطر موج جدید کرونا در اهواز


در حال حاضر مراجعه به بیمارستان رازی اهواز افزایش چشمگیری داشته است و روزی 200 بیمار کرونایی به این بیمارستان مراجعه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ماندانا قنواتی رییس بیمارستان رازی اهواز اظهار کرد: در هفته گذشته شاهد مراجعه 40 بیمار کرونایی به بیمارستان رازی بودیم اما در حال حاضر این آمار با افزایش چشمگیر به بیش از 200 بیمار در روز افزایش یافته است.

   وی با بیان اینکه روند بستری  بیماران مبتلا به کرونا نیز رو به  افزایش است، گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای گذار از شرایط کنونی ضروری است و انتظار داریم که مردم عادی انگاری را کنار بگذارند.

قنواتی یادآور شد: در پیک جدید بر خلاف پنج پیک گذشته، افزایش مراجعه کنندگان به صورت ناگهانی اتفاق افتاده است و  هم اکنون این بیماران در بخش های اورژانس و بستری در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

رییس بیمارستان رازی اهواز گفت: با توجه به افزایش بیماران کرونایی، برخی از بخش های عادی و ویژه این بیمارستان که مختص بیماران غیرکرونایی بود نیز در اختیار بیماران کووید19 قرار گرفته است و این پروسه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به گروه های در معرض خطر بیماری کووید19 اضافه کرد: زنان باردار و افرادی که سابقه بیماری زمینه ای همچون نارسایی کلیوی، دیالیز، دیابت، نارسایی قلبی و نقص سیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 200 بیمار کرونایی به بیمارستان رازی/ زنگ خطر موج جدید کرونا در اهواز

مراجعه روزانه 200 بیمار کرونایی به بیمارستان رازی/ زنگ خطر موج جدید کرونا در اهواز