مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-31بين الملل

بزرگترین شبکه جاسوسی اسراییل در لبنان منهدم شد


روزنامه الاخبار لبنان فاش کرد، گروه های امنیت داخلی لبنان بیش از 15 باند جاسوسی اسراییلی را که در مناطق مختلف این کشور و حتی سوریه فعالیت می کردند خنثی کردند؛ - این یکی از بزرگترین عملیات های امنیتی است که از سال 2008 در این کشور انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان نوشت: شعبه اطلاعات در نیروهای امنیت داخلی از حدود یک ماه پیش این عملیات امنیتی را آغاز کرده است.

این عملیات به صورت کاملا محرمانه انجام شد.

این شعبه بزرگترین عملیات امنیتی علیه جاسوسی اسراییل را آغاز کرد و توانست ظرف یک ماه به پرونده هایی درباره ده ها مظنون که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با اسراییل در ارتباط بوده اند دست یابد.

اهداف آن ها تنها محدود به جمع آوری اطلاعات درباره مقاومت لبنان و مراکز آن نبوده بلکه درباره عملیات فراگیری علیه گروه های مقاومت فلسطین که در لبنان هستند به ویژه جنبش حماس نیز بوده است.

شعبه اطلاعات امنیت داخلی لبنان همچنین فاش کرد که جاسوسان اسراییل به داخل این شعبه و همچنین به داخل حزب الله نیز نفوذ کرده بودند و یکی از از نیروهای بسیج حزب الله را که در ماموریت هایی در سوریه شرکت کرده بود به عضویت گرفته بودند اما دستگاه امنیت مقاومت این متهم را بازداشت کرد و مشخص شد که به واسطه سازمانی که ادعا کرده به نفع سازمان ملل فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین شبکه جاسوسی اسراییل در لبنان منهدم شد

بزرگترین شبکه جاسوسی اسراییل در لبنان منهدم شد