مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-31فرهنگي

سریال های رادیو برای دهه فجر


رادیو نمایش به مناسبت ایام دهه فجر چند سریال رادیویی و ویژه برنامه آماده پخش کرده است که به روی آنتن می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، سریال رادیویی دیدار در یک روز زمستانی که روایتگر داستان یک خانواده ایرانی همزمان با انقلاب اسلامی است ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و در ساعت 15 و 30 دقیقه همان روز بازپخش می شود.

این مجموعه رادیویی به نویسندگی سهیلا خدادادی، کارگردانی مهدی نمینی مقدم، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری مجید آیینه و با هنرمندی بهرام ابراهیمی، صفا آقاجانی، سیما خوش چشم، محسن بهرامی، محمد رضا علی، امیر زنده دلان، شیرین سپه راد، محمد شریفی مقدم، سایه کبیری، شقایق فتحی، امین بختیاری، محمد صادق رزاق مهر و صادق وفایی به بخشی از تاریخ معاصر ایران می پردازد.

همچنین سریال رادیویی پنجگانه 57 ساعت 3 بامداد از رادیو نمایش به روی آنتن خواهد رفت و در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تکرار می شود.

این سریال تاریخی به سردبیری مجید نظری نسب و با نگارش گروهی از نویسندگان، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی محمد آقا محمدی، کرامت رودساز، شیما جانقربان، شهریار حمزیان، محمد رضا علی، بهناز بستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های رادیو برای دهه فجر

سریال های رادیو برای دهه فجر