مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-31سياسي

تحول، با شعار و حرف اتفاق نمی افتد


مدیرکل کمیته امداد استان قم، خواستار ایجاد تحول دانشجویان تحت حمایت این نهاد در تولید علم و افتخارآفرینی آن ها برای کشور شد.

- محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در همایش معرفی فرصت های شغلی در عصر دیجیتال که با حضور مدیران و تعداد محدودی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های استان، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در مجتمع حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به آموزه های دینی، ایده پردازی را اولین گام برای رسیدن به آرمان ها عنوان و بیان کرد: اگر اهل تحول و تحول خواهی هستید، با شعار و حرف اتفاقی نمی افتد بلکه باید از مسیر علوم دانش بنیانی کار را پیش ببرید.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان، امروز باید به تکنولوژی های نوین و پیشرفته و نرم افزارهای به روز مسلح باشند وی افزود: از همین امروز، آینده زندگی خودتان را قوی تعریف کنید و برای آن نقشه راه داشته باشید.

مسعودیان راد بابیان اینکه هر دانشجو می تواند منشاء یک تحول در تولید علم و مایه افتخار برای کشور باشد تأکید کرد: دانشجویان ما فقط به دنبال اشتغال زایی نیستند بلکه به دنبال افتخارآفرینی هستند.

وی بابیان اینکه دانشجویان تحت حمایت این نهاد با سختی درس خوانده و موفق می شوند گفت: این افراد کسانی هستند که در آینده دستگیری از افتادگان و محرومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول، با شعار و حرف اتفاق نمی افتد

تحول، با شعار و حرف اتفاق نمی افتد