مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-31فرهنگي

تمهیدات کرونایی جشنواره فیلم فجر/استقرار تیم درمانی در برج میلاد


سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، پروتکل های بهداشتی چهلمین جشنواره فیلم فجر را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخی علائم پنهان باشند در همین راستا علاوه بر تب سنجی، شرح حالی از میهمانان پرسیده می شود و در صورتی که فردی وضعیت مشکوک داشته باشد، تست PCR گرفته می شود و اگر نتیجه آزمایش مثبت باشد از ورود وی به خانه جشنواره جلوگیری خواهد شد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ادامه با بیان اینکه همچنین در ضلع غربی خانه جشنواره نیز فضایی در نظر گرفته شده است که تمامی اقلام بهداشتی از جمله ماسک و الکل با حضور نمایندگان و پرستاران عرضه خواهد شد، گفت: در فضای بیرونی خانه جشنواره هم ماسک، الکل و…، در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

وی افزود: پرستاران و کادر درمان پشتیبان نیز به شکل دائمی در محیط خانه جشنواره حضور خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به انجام درمان پیشگیرانه میهمانان اقدام کنند.

دوازده پرستار و یک پزشک این تیم پشتیبان را تشکیل می دهند و به صورت شیفت بندی شده در موقعیت خانه جشنواره حضور خواهند داشت.

هاشمی ادامه داد: تیم واکسیناسیون وزارت بهداشت نیز در روزهای جشنواره و از ساعاتی قبل از شروع مراسم در خانه جشنواره در فضای بیرونی برج میلاد حاضر هستند تا دز سوم واکسن را برای عوامل اجرایی جشنواره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات کرونایی جشنواره فیلم فجر/استقرار تیم درمانی در برج میلاد

تمهیدات کرونایی جشنواره فیلم فجر/استقرار تیم درمانی در برج میلاد