مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-31فرهنگي

از پیام ویدیوی دبیر جشنواره فیلم فجر تا پیام رییس سازمان سینمایی


رییس سازمان سینمایی وزارت ارشاد و دبیر جشنواره چهلم فیلم فجر که این روزها درگیر کرونا شده است، در آستانه آغاز این رویداد به آن پیام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، متن پیام رییس سازمان سینمایی برای جشنواره فیلم فجر به شرح زیر است: به نام خدا در دوران جدید، سینما به عنوان هنر حقیقت جو و خیال انگیز و یکی از مهم ترین مظاهر زندگی اجتماعی سهم مهمی در فرهنگ سازی، امیدآفرینی، آگاهی بخشی برای جامعه دارد و در این راستا، رویداد بزرگ جشنواره فیلم فجر به مثابه میعادگاه مبارک و نمایشگاه دستاوردهای یکساله سینماگران در آینه افکار عمومی مسیر استعلای فرهنگ ایرانی_اسلامی را در بستر سینما به نمایش بگذارد.

بدون تردید، سینمای ایران در گام دوم انقلاب نیازمند همدلی و اندیشه ورزی همه خانواده سینماست؛ تا ضمن فهم ضرورت ها و آسیب های این عرصه به نگاه مبتنی بر قانون گرایی ، استانداردسازی و عدالت محوری بیش از پیش تکیه دهد.

و در این گام، در آغاز دهه پنجم جشنواره فجر به تغییر و تحول در ساختارها نیاز داریم تا برای آن افق های تازه ای را ترسیم و به سوی آن حرکت کنیم.

بی گمان، انگاره های فریبنده، گاه این سینما را از رسالت راستینش دور می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیام ویدیوی دبیر جشنواره فیلم فجر تا پیام رییس سازمان سینمایی

از پیام ویدیوی دبیر جشنواره فیلم فجر تا پیام رییس سازمان سینمایی