مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-31بين الملل

درخواست بغداد از کشورهای خارجی برای تحویل اتباع داعشی


قاسم الاعرجی در این دیدار همچنین در خصوص فعالیت ائتلاف ناتو در عراق به ویژه در زمینه آموزش نیروهای عراقی و پرونده اردوگاه مرزی الهول رایزنی کرد.

- قاسم الاعرجی در این دیدار همچنین در خصوص فعالیت ائتلاف ناتو در عراق به ویژه در زمینه آموزش نیروهای عراقی و پرونده اردوگاه مرزی الهول رایزنی کرد.

مشاور امنیت ملی عراق از کشورهای خارجی خواست که اتباع وابسته به داعش که اکنون در زندان های عراق به سر می برند را تحویل بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری شینهوا، عراق از کشورهای خارجی خواسته است که اتباع وابسته به گروهک داعش که اکنون در زندان ها به سر می برند را تحویل بگیرند و یا به اماکن دیگری منتقل کنند زیرا تهدیدی حقیقی برای امنیت عراق به شمار می روند.

قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با مایکل آنکر، فرمانده دفتر ناتو در عراق تاکید کرد: درستش این است که کشورهای خارجی اتباع خود را که اکنون در زندان ها به سر می برند واز فرماندهان گروهک داعش هستند را تحویل بگیرند.

براساس بیانیه ای که دفتر الاعرجی منتشر کرد، وی خاطرنشان کرد: اگر کشورهایشان آن ها را تحویل نمی گیرند طرف های بین المللی باید آن ها را به مکان دیگری منتقل کنند زیرا آن ها تهدیدی واقعی برای ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بغداد از کشورهای خارجی برای تحویل اتباع داعشی

درخواست بغداد از کشورهای خارجی برای تحویل اتباع داعشی