مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-31سياسي

مشکلات عمده ما در نقش آفرینی های مدیریتی ایجاد می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دستگاه های ملی بر استراتژی های معین مدیریتی تمرکز می‎کنند، گفت: مشکلات عمده ما در نقش آفرینی های مدیریتی ایجاد می شود.

- محمد فرشکاران در دیدار با مدیرکل پزشکی قانونی استان اظهار کرد: تجربیات نشان می دهد استان هایی که جدل های درون حزبی و گروهی زیادی در داخل دارند، به تدریج به سمت انفعال می روند و برعکس استان هایی که اختلافات داخلی را به حداقل می رسانند کاملا موفق هستند و برنامه ‎های خود را به خوبی پیش می برند که بسیار تلاش شده تا آذربایجان شرقی جزو استان های دسته دوم باشد.

وی افزود: با وحدت رویه هرچه بیشتر بین مسئولان و نمایندگان استانی، بسیاری از مسائل قابل حل است؛ ما نیز در حال تدارک زمینه هایی هستیم که بتوانیم به استان در جهت رسیدن به توسعه ی پایدار نفع برسانیم.

فرشکاران یادآور شد: تاکید دولت سیزدهم تمرکز زدایی از تهران است و بر همین اساس تلاش می شود در بودجه سال 1401 استان ها، از نظر قدرت عمل و اعتبارات تقویت شوند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به هدفگذاری رشد هشت درصدی اقتصاد کشور یادآور شد: در دهه های گذشته همواره رشدهای اقتصادی بدون تکیه بر نفت و میعانات گازی چندان مطلوب نبوده و این رویه باید اصلاح و در ساختار اقتصادی تجدید نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات عمده ما در نقش آفرینی های مدیریتی ایجاد می شود

مشکلات عمده ما در نقش آفرینی های مدیریتی ایجاد می شود