مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-31پزشكي

اُمیکرون هر دقیقه 2 نفر را در فارس مبتلا می کند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به سرعت بسیار بالای شیوع اُمیکرون، اعلام کرد که بررسی آمارهای ابتلا در فارس نشان می دهد که هر 30 ثانیه یک نفر در این استان به کرونا مبتلا می شود.

- دکتر سید وحید حسینی دوشنبه 11 بهمن در چهارصد و هشتادمین نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید19 علوم پزشکی شیراز، ضمن ابراز نگرانی نسبت افزایش شدید آمارهای ابتلا به کرونا، به دلیل شدت سرایت پذیری و گستردگی سریع سویه کرونای اُمیکرون، گفت: طی شبانه روز گذشته، با روند قابل توجه افزایش موارد ابتلا به کرونا مواجه بوده ایم که این آمار مجموعه سلامت را بسیار نگران کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در حال حاضر واکسیناسیون به ویژه تزریق دُز سوم در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر کروناویروس می تواند ابتلا به این بیماری و مرگ و میر ناشی از آن را کاهش دهد، بنابراین ضرورت دارد افرادی که تاکنون هنوز برای دریافت واکسن مراجعه نکرده اند و یا تزریق دُز سوم واکسن خود را به تعویق انداخته اند، نسبت به این امر اقدام کنند.

حسینی با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کروناویروس، از آمادگی کامل بیمارستان ها و مراکز درمانی استان برای مقابله با موج ششم کروناویروس خبر داد و توصیه کرد: عدم تکمیل فرایند واکسیناسیون و بی توجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمیکرون هر دقیقه 2 نفر را در فارس مبتلا می کند

اُمیکرون هر دقیقه 2 نفر را در فارس مبتلا می کند