مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-31بين الملل

اتحادیه اروپا، روسیه را تهدید کرد


رییس کمیسیون اروپایی گفت، اتحادیه اروپا در حال بررسی احتمال خارج کردن روسیه از سامانه بانکداری بین المللی سوییفت و توقف کامل پروژه خط لوله گازی نورد استریم 2 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه ینی شفق، اورزولا فون در لاین رییس کمیسیون اروپایی همچنین گفت، در صورتیکه روسیه حمله ای نظامی علیه اوکراین ترتیب دهد، اتحادیه اروپا دست به این اقدامات می زند و مسکو را از سوییفت بیرون می کند و پروژه خط لوله گازی را نیز متوقف خواهد کرد.

اتحادیه اروپا و آمریکا در حال حاضر بر روی اقداماتی با هدف بازداشتن روسیه از اقدامی نظامی علیه کی یف کار می کنند؛ اما مسکو این اتهامات را نمی پذیرد.

اظهارات اخیر رییس کمیسیون اروپایی با وجود گزارش هایی درباره این مساله مطرح شده که برخی از مسؤولان ارشد خارجی وضع تحریم های شدیدتر علیه روسیه در بخش هایی چون انرژی و مالی را رد می کنند و مخالف این مساله هستند و علتش را هم نگرانی از وضعیت اقتصاد اروپا و امنیت انرژی این قاره می دانند که ممکن است در صورت وضع چنین تحریم هایی علیه مسکو آسیب جدی ببیند.

فون در لاین همچنین ادامه داد: کمیسیون اروپایی مسؤول تعیین، شکل گیری و توسعه تحریم ها در بخش اقتصادی، مال و تکنولوژی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا، روسیه را تهدید کرد

اتحادیه اروپا، روسیه را تهدید کرد