مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-31سياسي

آیت الله ناصری: مدیران مدارس برای تحول در نظام آموزشی برنامه ارائه کنند


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به نقایصی که در سیستم آموزشی کشور وجود دارد، گفت: مدیران مدارس و معلمان برای تحول در سیستم آموزشی طرح و برنامه مؤثر ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در جریان دیدار با جمعی از مدیران مدارس غیرانتفاعی استان با بیان این که وظیفه ما در آموزش و تربیت جوانان و نوجوانان بسیار خطیر و حائز اهمیت است، اظهار کرد: در جمعیت 260 هزار نفری دانش آموزی استان یزد، 42 هزار نفر در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می کنند بنابراین بهترین زمان رشد جسمانی و عقلانی و استعدادی این تعداد دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی سپری می شود.

وی افزود: معلمانی که با دانش آموزان سر و کار دارند و تربیت آنها در دست معلمان است، باید به نحوه تربیت و رفتار خود فکر کنند و ببینند چگونه رفتار کنند که رشد بصیرتی، فکری، علمی و معنوی کودکان و نوجوانان به بهترین نحو انجام شود نه این که پس از این همه سال تحصیل، با همه این موارد بیگانه باشد.

امام جمعه یزد با اشاره به این که اگر رفتار و پیشنهادات غرب برای آموزش را با توصیه های قرآن مقایسه کنیم، می بینیم که غربی ها سه اصل تفکر، تعقل و تفکر را از ما گرفته اند، گفت: در شرایطی که کشور ما چند صد سال حکومت علمی کرد و هنوز کتب دانشمندان بزرگ ما در دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: مدیران مدارس برای تحول در نظام آموزشی برنامه ارائه کنند

آیت الله ناصری: مدیران مدارس برای تحول در نظام آموزشی برنامه ارائه کنند