مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-31ورزشي

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم های ملی قایقرانی و تیروکمان


رییس کمیته ملی المپیک، مشاور عالی وی و سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی امروز از اردوی تیم های ملی قایقرانی و تیروکمان بازدید کردند.

- و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور عالی رییس کمیته، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی صبح امروز (دوشنبه 11 بهمن) از اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان قایقرانی و تیروکمان بازدید کردند.

صالحی امیری: قایقرانی از امیدهای ایران در هانگژو است صالحی امیری در دیدار با ملی پوشان قایقرانی ابراز داشت: رییس فدراسیون قایقرانی از مدیران زحمتکش و فعال ورزش کشور بوده است و هدف از حضور ما در کنار شما این است که قدردان زحمات شما باشیم و از نزدیک از کمبودها و مشکلات شما مطلع شویم و در صدد رفع آن برآییم.

وی در ادامه گفت: قایقرانی یکی از امید های ما در هانگژو است و در حد توان از فدراسیون حمایت می کنیم، نگاه ما و وزارت ورزش و جوانان حمایتی است تا شما دغدغه ای نداشته باشید و هدف از حضور ما در اینجا و بازدید از اردوی آماده سازی قایقرانی برای بازیهای آسیایی هانگژو حمایت از شماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم های ملی قایقرانی و تیروکمان

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم های ملی قایقرانی و تیروکمان