مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-31پزشكي

زنگ هشدار کرونای جنوب کرمان به صدا در آمد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: رنگ بندی کرونایی  شهرهای جنوب کرمان تغییر فاحشی داشته است و این برای کادر بهداشت و درمان یک زنگ هشدار است که باید مجددا آمادگی  لازم را بیشتر کنیم.

-   اصغرخیرخواه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز در جلسه شورای مدیران این دانشگاه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که سوش جدید کرونا در حال ایجاد موج جدید بیماری در کشور است که بایستیکارشناسان در کنار رعایت دستورالعملهای بهداشتی نظارت جدی بر رعایت پروتکل ها در جامعه داشته باشند چرا که متاسفانه سهل انگاریهایی را شاهد هستیم که برای حوزه سلامت نگران کننده است.

وی با بیان اینکه رنگ بندی شهر ها تغییر فاحشی داشته است و این برای حوزه ما یک زنگ هشدار است که باید مجددا آمادگی مان را بیشتر کنیم، افزود: در حال حاضر تکمیل واکسیناسیون امری ضروری است که همکاران به جد دنبال این قضیه هستند ولی بایستی اهمیت بیشتری بر تزریق دوز سوم داشته باشیم و ابتدا از نیروهای بهداشت و درمان آغاز کنیم.

خیرخواه ضمن تأکید بر دریافت دوز سوم واکسن از سوی کارکنان بهداشت و درمان حوزه دانشگاه و با بیان اینکه سهل انگاری در دریافت دوز سوم واکسن یک اشتباه بزرگ است که سلامت مردم را به مخاطره می اندازد، تصریح کرد: در روزهای اخیر موارد سرپایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ هشدار کرونای جنوب کرمان به صدا در آمد

زنگ هشدار کرونای جنوب کرمان به صدا در آمد