مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-31اجتماعي

76روستای آذربایجان شرقی زیرپوشش طرح احیای دریاچه ارومیه قرار دارد


مدیر ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: 76 روستای استان زیر پوشش طرح احیای دریاچه ارومیه از طریق مشارکت جوامع محلی با هدف استقرار کشاورزی پایدار قرار گرفته اند.

- ، آیت الله عبادپور اظهار کرد: در این طرح با استفاده از تکنیک های کشاورزی پایدار که بر پایه آموزش و مشارکت کشاورز می باشد، کوشش می شود تا مصرف منابع آب و نهاده های کشاورزی در سطح مزرعه کاهش یافته و از این طریق علاوه بر پایدار سازی فعالیت های کشاورزی، فضای مناسبی برای مشارکت جوامع محلی در فرایند احیا دریاچه ارومیه فراهم شود.

وی با تشکر از تمدید سه ساله طرح احیای دریاچه ارومیه توسط معاونت محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، این فرصت را زمان مناسبی برای الگوسازی مشارکت جوامع محلی در احیای دریاچه ارومیه و ارتقا آگاهی های کشاورزان در استفاده بهینه از آب و سایر منابع تولید دانست و بر لزوم ترویج و نشر حداکثری دستاوردها و تکنیک های اجرا شده در این پروژه به سایر کشاورزان استان تاکید کرد.

عبادپور با بیان اینکه این پروژه از سال 1393 با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست به نمایندگی طرح حفاظت از تالاب های ایران و سازمان های جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی اجرا می شود که بخشی از اعتبار آن توسط دولت ژاپن تأمین می شود، ادامه داد: این پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76روستای آذربایجان شرقی زیرپوشش طرح احیای دریاچه ارومیه قرار دارد

76روستای آذربایجان شرقی زیرپوشش طرح احیای دریاچه ارومیه قرار دارد