مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-31پزشكي

هاشمی: تمهیدات بهداشتی لازم در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر اندیشیده شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه درپی واکسیناسیون سراسری که صورت گرفته، - سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت برنامه های این وزارتخانه در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه درپی واکسیناسیون سراسری که صورت گرفته، شرایط برای برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور میسر شده است، اظهار کرد: چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور ناظران و اعضای وزارت بهداشت و با همراهی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در خانه جشنواره سه مکان اصلی در نظر گرفته شده است تا وضعیت سلامت مهمانان جشنواره مورد بررسی قرار بگیرد، توضیح داد: در ورودی خانه جشنواره، ناظران وزارت بهداشت حاضر هستند تا از نزدیک بر شرایط میهمانان نظارت داشته باشند.

مهندس هاشمی تصریح کرد: از آنجایی که ممکن است در سویه های جدید کرونا برخی علائم پنهان باشند در همین راستا علاوه بر تب سنجی، شرح حالی از میهمانان پرسیده می شود و درصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: تمهیدات بهداشتی لازم در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر اندیشیده شده

هاشمی: تمهیدات بهداشتی لازم در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر اندیشیده شده