مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-31فناوري

برگزاری دومین پویش مردمی کودک سایبری در سطح استان همدان


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از برگزاری دومین پویش مردمی کودک سایبری در سطح این استان خبر داد.

- به گزارش، عباس نجفی با بیان اینکه بحث فعالیت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی یکی از موضوعات حائز اهمیت در حوزه آسیب های اجتماعی است، بیان کرد: فضای مجازی محیطی است که در دهه های اخیر به اقتضا شرایط و به دلیل سرعت و سهولت دسترسی به اطلاعات، همگان از آن استفاده کرده و به طبع آن کودکان و نوجوانان نیز از آن بهره می برند.

وی ادامه داد: البته در عصر تکنولوژی و توسعه فناوری اطلاعات مخالفت با فعالیت در این حوزه یک امر کاملاً غیر منطقی است و همه صاحبنظران با اصل فعالیت آنها در این حوزه موافقند، اما فضای مجازی مانند فضای حقیقی باید تابع ضوابط و قیودی باشد که افراد به خودشان و یکدیگر آسیب نرسانند متأسفانه می بینیم که در سال های اخیر دولت توجه ویژه ای در تأمین زیر ساخت های مورد نیاز نداشته و وجود پلتفرم های مختلف اعم از پیام رسان ها، شبکه های اجتماعی، موتورهای جستجو که اغلب نیز خارجی هستند باعث شده نظارت و کنترل لازم در این حوزه وجود نداشته باشد.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان ابراز کرد: در بسیاری از کشورهای جهان حتی کشورهای لاییک برای فعالیت در فضای مجازی به خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین پویش مردمی کودک سایبری در سطح استان همدان

برگزاری دومین پویش مردمی کودک سایبری در سطح استان همدان