مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-31ورزشي

وجود 4200 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ تکمیل پروژه های فعلی 56 سال زمان می برد!


معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: 4200 پروژه ورزشی نیمه تمام که میزان پیشرفت فیزیکی آن ها از دو تا 90 درصد است در کشور وجود دارد.

- وجود 4200 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ تکمیل پروژه های فعلی 56 سال زمان می برد! ایسنا/خراسان شمالی معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: 4200 پروژه ورزشی نیمه تمام که میزان پیشرفت فیزیکی آن ها از دو تا 90 درصد است در کشور وجود دارد.

بنیامین شکوه فر ظهر امروز دوشنبه 11 بهمن ماه در حاشیه آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به گسترده بودن پروژه های ورزشی نیمه تمام، پروژه جدیدی کلنگ زنی نمی شود و در تلاش هستیم طرح های ورزشی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد را طی دو سال آینده تکمیل نماییم.

وی افزود: با توجه به منابع تخصیص یافته به وزارت ورزش و جوانان، تکمیل تمام پروژه های نیمه تمام ورزشی 56 سال زمان می برد و این اعتبار تخصیص یافته فارغ از اعتباراتی است که به صورت سالانه برای طرح های ملی و استانی پرداخت می شود.

شکوه فر در خصوص ورزش های بومی و محلی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی از ظرفیت های ویژه ای در ورزش های بومی و محلی برخوردار است و وزارت ورزش به دنبال این است از منابع در اختیار این استان نهایت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 4200 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ تکمیل پروژه های فعلی 56 سال زمان می برد!

وجود 4200 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ تکمیل پروژه های فعلی 56 سال زمان می برد!