مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-31سياسي

بکارگیری هرگونه نیروی فاقد مجوز در شهرداری ها ممنوع است


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بکارگیری هرگونه نیرو ی فاقد مجوز در شهرداری ها ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدمهدی صالحی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سی سخت افزود: بکارگیری هرگونه نیروی فاقد مجوز در قالب های مختلف ممنوع بوده به طوری که ب کارگیری تمامی نیروها باید مبتنی برقوانین و مقررات باشد، چنانچه سازمان بازرسی با چنین پدیده ای مواجه شود ، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت : شهردار و شورای شهر در همه اعمال و تصمیمات اداری خود باید حاکمیت قانون را مد نظر خود قرار داده و از تصمیمات سلیقه ای خودداری کنند.

وی با اشاره به اهمیت فضاهای همگانی ش هری در توسعه پایدار گردشگری، اظهار داشت: وضعیت و مبلمان شهر سی سخت بیانگر یک شهر گردشگری نیست، بنابراین انتظار می رود هر چه سریعتر فضای سبز مناسب و مبلمان شهری توسط شهردار ی این شهر ایجاد شود.

بازرس کل استان تاکید کرد : شهر سی سخت مطابق طرح آمایش سرزمینی مستعد گردشگری است بنابراین می بایست همه طرح های مصوب در راستای طرح آم ایش سرزمینی اجرا و از تصویب طرح ها ی خارج از طرح موصوف خودداری گردد.

بر پایه این خبر؛ شهردار و شورای شهر سی سخت در این دیدار به برخی مشکلات در حوزه کشاورزی، شهرسازی و بانکی درخصوص تسهیلات پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری هرگونه نیروی فاقد مجوز در شهرداری ها ممنوع است

بکارگیری هرگونه نیروی فاقد مجوز در شهرداری ها ممنوع است