مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-31پزشكي

تلخ هایی که شیرین می شود/ نجات جان 4 بیمار با اهدای عضو جوانی از رستم


4 عضو بدن یک جوان آسمانی شده، از اهالی شهر کوپن رستم به بیماران نیازمند اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رستم، در میان تلخی ها و شیرینی های دنیای خبرنگاری، گاهی تلخ ترین ها شیرین می شوند و اهدای عضو یکی از این شیرینی های پس از تلخی است.

تصور اینکه الان چه حالی دارد سخت نیست، شاید در میان اشک و آهی که ناباورانه در سوگ فرزند دلبندش با سکوت و گاهی ناله و فریاد سر می دهد، به روزهای اول بارداری و گذران 9 ماه همراهی در سکوت دو نفره شان و روز تولد و انتخاب نام ابوالفضل برای دومین پسر و چهارمین فرزندش نیز فکر و سوزش داغ درونش را در اشک و لبخند بغض آلودش نمایان می کند.

شاید همین الان که جسم بی جانش را با گریه و زاری بدرقه می کند؛ نوزادی، شیرخوردن، صداها و لبخندهای کودکانه، چهار دست وپا رفتن ها و اولین بابا و مامان گفتن هایش برایش تکرار می شود.

اولین روز پیش دبستانی، اولین روز مدرسه، اولین هزارآفرین، اولین کارنامه، اولین دندانی که افتاد، اولین تصمیم مستقل، اولین روز رانندگی، اولین روز دانشگاه رفتن و هزاران اولین دیگر را از خاطر می گذراند و داغ درون سینه اش، شعله می کشد.

مادر ابوالفضل را می گویم، جوانی 19 ساله از اهالی شهر کوپن رستم که در نهایت سلامت و شادی و شادابی در یک حادثه رانندگی مجروح و پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ هایی که شیرین می شود/ نجات جان 4 بیمار با اهدای عضو جوانی از رستم

تلخ هایی که شیرین می شود/ نجات جان 4 بیمار با اهدای عضو جوانی از رستم