مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-31اقتصادي

افتتاح بیش از 420 طرح گاز رسانی در فارس/تعوض بخاری های فرسوده مدارس


مدیرعامل گاز شرکت فارس از افتتاح بیش از 420 طرح گاز رسانی در استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از 821 میلیارد تومان هزینه شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل گاز شرکت فارس از افتتاح بیش از 420 طرح گاز رسانی در استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از 821 میلیارد تومان هزینه شده است.

غلامعباس حسینی دوشنبه 11 بهمن در جمع خبرنگاران از افتتاح بیش از 420 طرح گاز رسانی در استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: گازرسانی به سه شهر عمادشهر، دوبرجی و فدامی، 89 روستا و 340 واحد صنعتی عمده و جزء از مهم ترین طرح هایی است که در چهل و سومین جشن انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

او افزود: با افتتاح این طرح های گازرسانی شهری و روستایی، گاز طبیعی، گرمابخش خانه های بیش از بیست هزار و ششصد خانوار در شهرستان های داراب، مرودشت، سپیدان، استهبان، اقلید، شیراز، لامرد، ممسنی، لارستان و گراش می شود.

مدیرعامل شرکت گاز فارس ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به 19 روستا در شهرستان های مرودشت و شیراز در ایام الله فجر آغاز می شود.

او همچنین، صنعت گاز را شناسنامه انقلاب اسلامی در توسعه عدالت اجتماعی و بهره مندی از ثروت ملی دانست و افزود: تاکنون 94.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 420 طرح گاز رسانی در فارس/تعوض بخاری های فرسوده مدارس

افتتاح بیش از 420 طرح گاز رسانی در فارس/تعوض بخاری های فرسوده مدارس