مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-31سياسي

ساخت تب سنج هوشمند ارزان با کاربری ساده در دانشگاه تهران


این دستگاه، زباله بیمارستانی کمتری تولید می کند و به تبع آن مانع افزایش دمای کره زمین با سوزاندن بعضی از زباله های عفونی می شود.

- این دستگاه، زباله بیمارستانی کمتری تولید می کند و به تبع آن مانع افزایش دمای کره زمین با سوزاندن بعضی از زباله های عفونی می شود.

اولین تب سنج هوشمندِ ارزان با کاربری ساده با مزیت ثبت داده ها در کوتاه ترین زمان ممکن و اشتراک داده ها با سیستم مرکزی، توسط محققان دانشگاه تهران ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح تب سنج هوشمند توسط تیم آزمایشگاه بیوشیمی-فیزیک و قطب علمی بیوترمودینامیک، به سرپرستی دکتر علی اکبر موسوی موحدی و در مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران (IBB) ایده پردازی و اجرا شده است.

دکتر موسوی موحدی، سرپرست طرح اعلام کرد: این طرح مربوط به حوزه فناوری کنترل هوشمند در زمینه پزشکی و ایجاد یک ابزار اندازه گیری و ثبت دما، به طور خاص مربوط به تشخیص دمای بدن و مبتنی بر سیستم اندازه گیری کنترل شده توسط ریزکنترل گر (میکروکنترلر) است که با توجه به سیستم کنترل هوشمند، توسط نرم افزار مرکزی قابلیت کنترل بیماری در سطح ناحیه مورد استفاده را دارد.

وی در تشریح مزیت های این دستگاه نسبت به تب سنج های فعلی موجود در بازار، به سازگاری با محیط زیست اشاره کرد و افزود: این دستگاه، زباله بیمارستانی کمتری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تب سنج هوشمند ارزان با کاربری ساده در دانشگاه تهران

ساخت تب سنج هوشمند ارزان با کاربری ساده در دانشگاه تهران