مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-31سياسي

رونمایی از کتابچه های گردشگری سلامت ایران به 7 زبان


مراسم رونمایی از کتابچه های گردشگری سلامت در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتابچه های تبلیغاتی گردشگری سلامت با حضور لیلا اژدری، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حیدری، مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

لیلا اژدری، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مراسم  تاکید کرد: با توجه پتانسیل های بسیار عالی و ممتازی که سیستم بهداشت و پزشکی و سلامت ایران سراع داریم و در برخی رشته ها از جمله در نانو تکنولوژی پیشتاز و در رتبه های بالای جهانی هستیم، گردشگری سلامت یکی از گردشگری های موضوعی مهم برای بازار گردشگری ایران است.

وی افزود: در کنار جاذبه های گردشگری متعدد کشورمان، در گردشگری سلامت نیز ظرفیت های زیادی وجود دارد و از این نظر، از سایر کشورهای منطقه در سطح بالاتری هستیم.

اژدری با اشاره به رونمایی از کتابچه های تبلیغاتی گردشگری سلامت گفت: بخش عمده ای از گردشگری سلامت ایران در کتابچه هایی که رونمایی شد معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتابچه های گردشگری سلامت ایران به 7 زبان

رونمایی از کتابچه های گردشگری سلامت ایران به 7 زبان