مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-31ورزشي

رویکرد برنامه های دهه فجر در استان مرکزی افزایش امید اجتماعی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دهه فجر امسال 5 هزار برنامه با رویکرد افزایش امید اجتماعی در استان مرکزی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اطلاع رسانی لازم در خصوص برنامه ها اعلام می شود.

خلیلی عنوان کرد: فردا در نخستین روز از دهه مبارک فجر، گلباران بیت تاریخی امام راحل با حضور استاندار مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان در خمین و حجره طلبگی امام راحل در اراک با حضور اعضای شورای اداری شهرستان اراک گلباران می شود.

وی بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و کرسی های تلاوت قرآن کریم، جشنواره های قرآنی کودک، نوجوان و خانواده، تجلیل از بانوان نمونه، دیدار با زنان ایثارگر، جشنواره طبخ غذاهای بومی و محلی، اعزام کاروان سلامت و برگزاری گفتمان های دینی و اعتقادی با موضوعات دستاوردهای انقلاب و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از دیگر برنامه ها است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: توجه به ورزش به ویژه در نسل جوان، یکی از تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب است که در این راستا، اجرای مسابقات ورزشی در رشته های مختلف در این دهه در مناطق شهر و روستا در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های مهم ستاد دهه مبارک فجر، برگزاری جشن انقلاب در مساجد سراسر روستاها و شهرهای استان مرکزی و کانون های فرهنگی و هنری به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد برنامه های دهه فجر در استان مرکزی افزایش امید اجتماعی است

رویکرد برنامه های دهه فجر در استان مرکزی افزایش امید اجتماعی است