مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-31پزشكي

2 برابر شدن مراجعین کرونایی به مراکز درمانی نوشهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر از مراجعه 1800 نفر از مبتلایان کرونایی و 2 برابر شدن مراجعات به مراکز درمانی این شهرستان خبر داد.

- سید رحیم سیدپور با اشاره به پیش بینی احتمال ورود موج ششم کرونا و درگیری با اُمیکرون گفت: متاسفانه موج ششم کرونا در حال شکل گیری است و این موضوع بسیار خطرناک است چرا که با آمارهای افزایشی مبتلایان به کرونا اُمیکرون در شهرستان نوشهر مواجه شده ایم.

سیدپور با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون در نوشهر گفت: در حوزه واکسیناسیون 110 هزار نفر واکسن مرحله اول , 102 هزار نفر نیز هر 2 دُز واکسن را دریافت کردند اما برای مرحله سوم قریب به 40 هزار نوشهری واکسینه شده اند.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا نوشهر با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی با توجه به رنگ بندی شهرستان اظهار کرد: مدارس و استخرها و باشگاه های ورزشی تا اطلاع ثانویه تعطیل است و وسایل نقلیه عمومی فقط مجاز به سوار کردن سه نفر سرنشین هستند.

سیدپور در ادامه تاکید کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر تا شب گذشته 10 نفر گزارش شد و آمار بیماران سرپایی نیز 120 نفر در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر بودند، در سایر مراکز درمانی سطح نوشهر نیز تعداد مراجعین طی هفته گذشته به 1800 نفر افزایش یافته که 2 برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 برابر شدن مراجعین کرونایی به مراکز درمانی نوشهر

2 برابر شدن مراجعین کرونایی به مراکز درمانی نوشهر