مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 18:472022-01-31ورزشي

آیین جشن تکلیف ویژه دختران در استان اردبیل برگزار شد


مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: در راستای آشنایی دختران 9 ساله با تکالیف دینی، آیین جشن تکلیف ویژه دختران در مناطق مختلف استان به همت گروه های جهادی فعال برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای آشنایی دختران 9 ساله با امور و تکالیف دینی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آیین جشن تکلیف ویژه دختران در مناطق مختلف استان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مرحله برای 430 نفر از دختران 9 ساله جشن تکلیف برگزار گردید و با اهدای بسته های فرهنگی متشکل از چادر، جا نماز و اقلام فرهنگی از آنان تجلیل به عمل آمد.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و مذهبی به همت گروه های جهادی بسیج و بسیج سازندگی نواحی و با همکاری بنیاد علوی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، آموزش و پرورش و تعدادی از مدارس استان برگزار شد.

وی افزود: توسعه فرهنگی زیربنای توسعه جامعه است فلذا علاوه بر عرصه های محرومیت زدایی و عمرانی، گروه های جهادی بسیج در عرصه های فرهنگی و اجتماعی نیز فعال هستند.

اصلانی گفت: گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی از برنامه های اولویت دار گروه های جهادی بسیج است که در این راستا از ظرفیت های مردمی نیز استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین جشن تکلیف ویژه دختران در استان اردبیل برگزار شد

آیین جشن تکلیف ویژه دختران در استان اردبیل برگزار شد