مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 18:572022-01-31سياسي

تشکیل قرارگاه امداد اجتماعی در جهت ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد


نشست تبیینی آغاز فعالیت های قرارگاه ملی امداد اجتماعی امیرالمومنین (ع) در راستای لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه مناطق ازاد و ویژه اقتصادی، نشست تبیینی آغاز فعالیت های قرارگاه ملی امداد اجتماعی امیرالمومنین (ع) با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد.

سعید محمد در این نشست بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به کرات در سخنان خویش بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی نهادهای خودجوش غیر دولتی در ترویج فرهنگی اسلامی سخن گفته اند که بهره مندی از ظرفیت های اقشار مختلف از جمله جوانان متعهد و متخصص  و دارای راهکار از جمله آنهاست.

وی افزود: انجام کار در مجموعه های دولتی با کندی و افت و خیز روبروست، ولی بهره گیری از ظرفیت های خودجوش مردمی این نواقص را ندارد برای همین است که حضرت آقا امروز دغدغه آسیب های اجتماعی و راهکارهای مقابله با آنرا دارند.

مشاور رییس جمهور گفت: در جامعه یک و نیم میلیون نفری هشت منطقه آزاد که عموما مناطق مرزی هستند با مشکلات و محرومیت های بسیاری روبرو هستیم همچون چابهار که با درصد بالایی از حاشیه نشینی مواجه است، در صورتی که تا اسم من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه امداد اجتماعی در جهت ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد

تشکیل قرارگاه امداد اجتماعی در جهت ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد