مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-31سياسي

رسانه ها باید فرهنگ مطالبه گری را تقویت کنند


فرمانده سپاه ناحیه اهر گسترش فرهنگ مطالبه گری در جامعه را بسیار مهم عنوان کرد و از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کرد تا در راستای مطالبه گری به حق مردم و نشر اخبار واقعی تلاش کرده و در کنار انتقاد سازنده، - پیشنهادات خود را نیز ارائه کنند.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور نه گفتن مردم ایران به استکبار و استعمار جهانی است و روزی است که ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) استقلال خود را به جهان ثابت کردند.

وی افزود: با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران اسلامی قدرتمندتر و باعزت تر از گذشته به سوی پیشرفت و ترقی پیش رفته و این حرکت ملی به الگویی برای سایر کشورهای منطقه و مظلومان جهان برای مقابله با استکبار و استعمار تبدیل شده و همه آزادی خواهان جهان با الگوبرداری از انقلاب ایران در مقابل زورگویی های استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسراییل ایستادگی و مقاومت می کنند.

سرهنگ پاسدار سیفی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ کشوری توان مقابله و مبارزه با استکبارگران جهانی و در راس آنها آمریکا را نداشت اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران امروز در تمام دنیا حتی در داخل آمریکا نیز شاهد قیام مردمی علیه استبداد بوده و این نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها باید فرهنگ مطالبه گری را تقویت کنند

رسانه ها باید فرهنگ مطالبه گری را تقویت کنند