مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:422022-01-31پزشكي

‍ رتبه اول تزریق دُز سوم واکسن کرونا از آنِ اسفراین


مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین از تزریق 33 هزار و 517 دُز واکسن کرونا در نوبت سوم واکسیناسیون خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز مریم سلطانی، مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین، در گفت و گو با خبرنگاران، از تزریق 33 هزار و 517 دُز واکسن کرونا در نوبت سوم واکسیناسیون خبر داد و اظهار کرد: اسفراین موفق شد در بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی به رتبه اول دست یابد.

وی با بیان اینکه 2 مرکز واکسیناسیون علاوه بر پایگاه های سلامت برای تزریق واکسن فعال هستند، گفت: واکسن های سینوفارم، برکت، اسپایکوژن و اسپوتنیک اکنون در سبد واکسیناسیون اسفراین موجود است.

مسئول واکسیناسیون دانشکده علوم پزشکی اسفراین، افزود: تزریق واکسن 9 تا 12 ساله ها هنوز ابلاغ رسمی وزارت بهداشت نشده است که به محض دریافت این ابلاغ در شهرستان اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است: وی از مردم خواست با توجه به آغاز پیک ششم برای تزریق دُز سوم تردید نکنند و هر چه سریعتر به مرکز خدمات جامع سلامت یا پایگاه های سلامت مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ رتبه اول تزریق دُز سوم واکسن کرونا از آنِ اسفراین

‍ رتبه اول تزریق دُز سوم واکسن کرونا از آنِ اسفراین