مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:422022-01-31سياسي

سفرهای استانی رییسی امید را در کشور زنده کرد


دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: سفرهای استانی رییس جمهور امید را در دل صاحبان تولید و صنایع کشور و کارآفرینان زنده کرده است.

- محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با تقدیر از تلاش های شخص رییس جمهور برای سفرهای استانی و انجام دیدارهای مردمی، گفت: سفرهای استانی رییس جمهور امید را در دل صاحبان تولید و صنایع کشور و کارآفرینان زنده کرده است البته این سفرها باید دارای خروجی باشد و خروجی مصوبات تنها در کارآمدی و دلسوزان مسئولان اجرایی دولت بوجود خواهد آمد.

عضو هیئت اجرایی و رییس ستاد احزاب و تشکل های سیاسی شورای وحدت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: بنده بر استفاده از نسل جوان در بستر مدیریت های اجرایی و در بدنه دولت تاکید داشته و دارم به این دلیل که نسل جوان با تجربه بتواند در چنین روزهایی ضامن بقای نظام باشد.

این حقوقدان و فعال سیاسی با اشاره به اینکه در بحث مذاکرات، خِرد حاکمیتی می تواند گره گشا باشد، گفت: معتقدم آقای رییسی دلش برای تغییر و تحول اساسی به نفع مردم می سوزد، اما به نظر می رسد تیم اقتصادی ایشان در این مسیر باید هماهنگ تر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی رییسی امید را در کشور زنده کرد

سفرهای استانی رییسی امید را در کشور زنده کرد