مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 20:122022-01-31سياسي

نماینده ولی فقیه در امور حج: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) است


متاسفانه امروزه بسیاری از کشورهای اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی کوتاه آمده و دست دوستی به سمت این رژیم اشغالگر دراز کرده اند.

- نماینده ولی فقیه در امور حج: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) است متاسفانه امروزه بسیاری از کشورهای اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی کوتاه آمده و دست دوستی به سمت این رژیم اشغالگر دراز کرده اند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه امام خمینی(ره) بدون چشمداشت قیام کرد، اظهارداشت: امام امت برای کسب مقام و قدرت قیام نکرد بلکه بدنبال حاکم کردن اسلام و احکام اسلامی و از میان بردن باطل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز در جلسه تواصی به حق در جمع کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با بیان این مطلب افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) و در امتداد نهضت و قیام حسینی است.

وی تصریح کرد: سخنان امام امت(قدس سره) و شعارهای مردم در مسیر حرکت و قیام در مقابل باطل و مبارزه با رژیم ظالم ستم شاهی بود.

حجت الاسلام نواب با اشاره به اینکه منیت در شخصیت امام راحل جایی نداشت، افزود: رهبر کبیر انقلاب در سخنرانی های خویش با گرامیداشت حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در امور حج: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) است

نماینده ولی فقیه در امور حج: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) است