مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 20:372022-01-31سياسي

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شد


آیین معارفه فرماندار جدید آبیک با حضور مدیران استان و شهرستان آبیک برگزار شد.

- ، طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، مدیر کل سیاسی دفتر انتخابات استانداری قزوین، حجت سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک و جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم، مراسم تودیع شهرام احمدپور فرماندار پیشین شهرستان آبیک و معارفه حامد فتوحی سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ظرفیت بی نظیر شهرستان در صنایع شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک تمام موفقیت های حاصله در این شهرستان را ماحصل تلاش تمام مدیران، اعضای شورای تأمین و صاحبان صنایع با هدایت و رهبری امام جمعه شهرستان دانست و گفت: آبیک جزو معدود شهرستان هایی است که در حوزه اشتغال به نیروی انسانی نیاز دارد و به دلیل ظرفیت بی نظیر صنایع در شهرستان است.

وی افزود: دو انتخابات طی بیش از 3 سال خدمت در شهرستان آبیک برگزار شد که کمترین حواشی را داشت و در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا با درک درست مردم از شرایط و پای کار بودن مسئولان در بیشتر مواقع نسبت به استان در وضعیت خوب کرونایی قرار داشتیم.

این مسئول ادامه داد: در زمینه رساندن آب سد طالقان به آبیک تلاش های بسیاری صورت گرفت اما با توجه به نیاز پروژه به بیش از 250 میلیارد تومان اعتبار، به دلیل تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شد

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شد