مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 20:522022-01-31سياسي

فرماندار جدید ملکشاهی معارفه شد


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را سرنگونی رژیم طاغوت ذکر کرد و گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما دچار قهقرا و عقب گرد شده بود و مردم بیشترین تحقیر را در دوران قاجار و پهلوی حس کردند که با برچیدن نظام سلطنتی .

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را سرنگونی رژیم طاغوت ذکر کرد و گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما دچار قهقرا و عقب گرد شده بود و مردم بیشترین تحقیر را در دوران قاجار و پهلوی حس کردند که با برچیدن نظام سلطنتی و روی کار آوردن نظام اسلامی، مردم سالاری دینی در کشور حاکم شد.

محمدسبحان حسنی در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملکشاهی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و پاسداشت شهدایی که در این مسیر به لقاء الهی شتافتند، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحولات قابل توجهی در زمینه های اقتصادی و توسعه زیرساخت های عمرانی در تمامی نقاط مختلف کشور شاهد بودیم.

وی افزود: توجه به مناطق محروم در دور افتاده ترین نقاط کشور، افزایش بینش سیاسی مردم و مشارکت مردم در عرصه های مختلف از دیگر دستاوردها و نتایج روی کار آمدن نظام اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید ملکشاهی معارفه شد

فرماندار جدید ملکشاهی معارفه شد