مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 21:372022-01-31اقتصادي

لیست فروشندگان شیر سرد کن صنعتی - 1400/11/11


به گزاش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، شیر سرد کن یکی از مهم ترین تجهیزات می باشد، که در صنایع مختلفی اعم از دامداری ها، کارخانه های تولید بستنی و پنیرسازی، - شیر سرد کن یکی از مهم ترین تجهیزات می باشد، که در صنایع مختلفی اعم از دامداری ها، کارخانه های تولید بستنی و پنیرسازی، سالن های پرورش دام ها، و ایستگاه های جمع آوری شیر، لبنیاتی ها و محل عرضه شیر خام و غیر پاستوریزه مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزاش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، شیر سرد کن یکی از مهم ترین تجهیزات می باشد، که در صنایع مختلفی اعم از دامداری ها، کارخانه های تولید بستنی و پنیرسازی، سالن های پرورش دام ها، و ایستگاه های جمع آوری شیر، لبنیاتی ها و محل عرضه شیر خام و غیر پاستوریزه مورد استفاده قرار می گیرند، تا با به کارگیری از این دستگاه بتوانند از مواد اولیه ی فرآورده های لبنیاتی محافظت و نگهداری کنند.

دستگاه شیر سرد کن نگهداری و خنک نگه داشتن شیر با چرخش دائمی شیر سرد کن ها در داخل مخزن انجام می شود، و فقط به تا 4 روز شیر تازه دوشیده، شده قابلیت نگهداری دارد، و ممکن است، فاسد شود.

شیر سردکن های صنعتی معمولاً با توجه به نیاز مشتریان در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت تک مخزن و یا دو مخزن طراحی برای مصارف مختلف طراحی شده اند، و از مدل های مختلف آن میتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست فروشندگان شیر سرد کن صنعتی - 1400/11/11

لیست فروشندگان شیر سرد کن صنعتی - 1400/11/11