مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 22:222022-01-31فرهنگي

علی نصیریان: هنر زندگی بشر را تغییر می دهد


رییس فرهنگستان هنر به همراه علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت کشورمان، مجید مجیدی کارگردان سینما و تلویزیون با رییس کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، رییس فرهنگستان هنر به همراه جمعی از اعضای پیوسته این فرهنگستان با رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار و گفت وگو کردند.

بهمن نامور مطلق، رییس فرهنگستان هنر همراه با مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما و تلویزیون، علی نصیریان هنرمند پیشکسوت کشورمان و محمدعلی رجبی از اعضای پیوسته این فرهنگستان و همچنین تعدادی از مدیران این نهاد هنری یکشنبه، 10 بهمن نشستی با رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار کردند.

رییس فرهنگستان هنر در ابتدای این نشست ضمن تشکر از کمیسیون فرهنگی مجلس به دلیل وقتی که در اختیار فرهنگستان هنر قرار دادند، به معرفی فرهنگستان هنر و وظایف اصلی فرهنگستان ها به عنوان اتاق فکر و رصدخانه حاکمیت در حوزه هنر پرداخت و سخنان خود را در چهار بخش ارائه کرد.

نامورمطلق در بخش اول سخنان خود به فلسفه وجودی فرهنگستان ها و هویت سازمانی آن ها پرداخت و گفت: فرهنگستان ها یک طرح جهانی هستند و در کشور ما تنها تشکیلاتی هستند با اعضای پیوسته خود به طور مستمر تحولات علمی و فرهنگی و هنری را پایش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نصیریان: هنر زندگی بشر را تغییر می دهد

علی نصیریان: هنر زندگی بشر را تغییر می دهد