مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 22:272022-01-31سياسي

روحانیان علمداران حفاظت از مکتب نبوی هستند


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحانیان علمداران حفاظت از مکتب نبوی (ص) هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحانیان علمداران حفاظت از مکتب نبوی (ص) هستند.

حجت الاسلام حسین طیبی فر امروز 11 بهمن در کنگره شهدای روحانی که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز برای 90 شهید روحانی شیعه و سنی مراسم نکوداشت و یادبود برگزار کرده ایم، چرا که بر این باور هستیم، این قشر علمداران حفاظت از دین مبین اسلام و مکتب نبوی هستند.

وی ضمن اشاره به اینکه بدون شک ما امروز وارث صدها و بلکه هزاران مجاهد روحانی هستیم که در طول تاریخ به شهادت رسیدند، ادامه داد : ولی متاسفانه در تاریخ هیچ نام و نشان از آنها وجود ندارد.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به اینکه روحانیت در هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) به جبهه های حق علیه باطل شتافتند، گفت: طلاب در هشت سال دفاع مقدس جزو قشر پیشگام بودند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: روحانیان نه تنها اقدامات تبلیغی و ترویجی انجام می دادند، بلکه خودشان در خط مقدم جبهه ها حضور داشتند و به شهادت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیان علمداران حفاظت از مکتب نبوی هستند

روحانیان علمداران حفاظت از مکتب نبوی هستند