مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-31سياسي

انقلاب 57 مردم ایران ابهت پوشالی استکبار را نابود کرد


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب 57 مردم ایران باعث در هم شکسته شدن ابهت پوشالی استکبار شد و روح تازه ای بر جان مستضعفین عالم دمید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در همایش بزرگداشت شهدای روحانی در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه با تبریک آغاز ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا نه تنها زنده هستند بلکه زنده کننده یا محیی هستند، ما امروز اگر از شهدای روحانیت تجلیل می کنیم در واقع از مکتب انبیای الهی و اهل بیت علیه السلام تجلیل می کنیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی است که انبیا و ائمه اطهار(ع) و تمام علمای جلیل القدر در طول این 1400سال برای تحقق آن کوشیده اند؛ آنها به دنبال این بودند که انسان ها خوب ببینند ، خوب انتخاب کنند و درست حرکت کنند تا جامعه اسلامی یک جامعه ی پویا باشد.

وی با اشاره به اهمیت وقوع انقلاب اسلامی در جهان افزود: انقلاب 57 مردم ایران باعث در هم شکسته شدن ابهت پوشالی استکبار شد و روح تازه ای بر جان مستضعفین عالم دمید.

طیبی فر اضافه کرد: آن کسانی که نقشه شوم نیل تا فرات را در ذهن خود داشتند و کسانی که آنهارا حمایت می کردند، انقلاب اسلامی کاری بر سر آنها آورد که امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب 57 مردم ایران ابهت پوشالی استکبار را نابود کرد

انقلاب 57 مردم ایران ابهت پوشالی استکبار را نابود کرد