مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 23:422022-01-31اجتماعي

اجرای مرحله دوم توانمندسازی معلمان در حاجی آباد+عکس


دبیر جمعیت فرهنگیان جوان هرمزگان گفت: مرحله دوم توانمندسازی معلمان ابتدایی بخش کوهشا شمالی و جنوبی و حاجی آباد با همکاری بنیاد علوی و آموزش و پرورش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد هادی کشاورزی امروز اظهار کرد: مرحله دوم دوره آموزش و توانمند سازی معلمان مقطع ابتدایی بخش کوهشا شمالی و جنوبی و شهرستان حاجی آباد تحت عنوان کلاس پیشرفت از سوی جمعیت فرهنگیان جوان هرمزگان و با حمایت بنیاد علوی و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

  وی افزود: غالبا اردو های جهادی آموزشی مربوط به دانش آموزان و برگزاری کلاس های تقویتی است اما جمعیت فرهنگیان جوان هرمزگان ضمن برگزاری اینگونه اردوها که در جای خود لازم و ضروری است، تصمیم گرفت با کمک بنیاد علوی دوره ای را تحت عنوان کلاس پیشرفت ویژه معلمان بخش احمدی و کوهشا شهرستان حاجی آباد برگزار کند تا با آموزش و توانمند سازی معلمان منطقه و ایجاد انگیزه تلاش کند به صورت ریشه ای مشکلات دانش آموزان منطقه برطرف شود.

  دبیر جمعیت فرهنگیان جوان هرمزگان با بیان این که این دوره در سالن مدرسه ایران اسلامی شهرستان حاجی آباد به صورت فشرده و طی 4 کلاس کارگاهی با عناوین کارگاه اختلالات یادگیری، تحلیل محتوای کتب درسی، روش های نوین تدریس و بازی های آموزشی و با حضور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله دوم توانمندسازی معلمان در حاجی آباد+عکس

اجرای مرحله دوم توانمندسازی معلمان در حاجی آباد+عکس