مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-31فناوري

گره کور در قتل مرموز پسر نوجوان


19»/ سقوط جرثقیل جان کارگر را گرفت/ حمله مرگبار شیر های پارک وحش اراک به یکی از کارکنان/ پایان تبهکاری های 5 سارق مأمورنما/ جزییات سرقت گاوصندوق از منزل فرهاد مجیدی/ گره کور در قتل مرموز پسر نوجوان/ ابعاد جدید از پرونده «جسد شعله .

- با توجه به گسترش خدمات غیرحضوری، برخی افراد سودجو اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کنند که باید توجه کافی در این زمینه صورت بگیرد.

کاربران حتما از نرم افزار های ضدویروس مطمئن و رمز عبور مناسب بر روی تلفن همراه استفاده کنند و در صورت فروش گوشی تلفن همراه گذرواژه و اطلاعات شخصی خود را حذف کنند.

مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک های جعلی بدافزار و قرار دادن نرم افزار ها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و کارت بانکی کرده و از این طریق اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می کنند.

کاربران بانکی با توجه به شیوه های مختلف کلاهبرداری سارقان اینترنتی برای دانلود نرم افزار های همراه بانک فقط از سایت های اصلی اقدام به عملیات بانکی مانند انتقال وجه خرید شارژ و یا هرگونه تراکنش مالی داشته باشند.

تلفن همراه خود را به نرم افزار های ضد بدافزار معتبر و به روزرسانی رسانی مستمر آن ها و سیستم عامل و مرورگر های وب مجهز کرده و اطلاعات رمز اول و دوم، کلمه عبور سامانه بانکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور در قتل مرموز پسر نوجوان

گره کور در قتل مرموز پسر نوجوان